האם צימר עם פרגולה נותן מראה יוקרתי?

 

אם אנחנו חושבים על נופש או כשאנחנו מדמיינים את הנופש המושלם, לפחות רובנו, אנחנו מיד רואים את הצימר שניבט אלינו בינות הירק והעצים, עיטורי העץ והמרפסת הכפרית ואת הדק המצויץ והנוסטלגי עליו נשב לארוחת הבוקר הקונטיננטלית והמפנקת שלנו אחרי שנתעורר במיטה הרכה בין הסדינים הלבנים והצחים.

אין ספק, כי העיצוב הוא אחד מהנושאים היותר חשוב ומשפיעים על האווירה בצימר וכי בשני העשורים האחרונים הצימר הוא אחת החופשות המושלמות שאפשר לבקש כאשר מדמיינים חופשה אינטימית. איך נהפוך את הצימר לחלום של נופש?

לפרטים על בניית פרגולות בקרו בקישור: http://www.b-t.co.il/?page_id=331

פרגולה בשילוב דק מעץ – נופש פסטוראלי בכל מקום

 

פרגולה אשר משולבת בעץ ודק מעץ מעניקה לנו תחושה ואווירה של ים ומרחבים פתוחים ולא בכדי, מרבית בעלי הצימרים ואף בתי המלון משתמשים בה. זוהי יכולת פסיכולוגית ותת הכרתית אשר מאפשרת לנופש להרגיש במרחב פתוח וטבעי גם עם מרכז הנופש או הצימר נמצא באזור המרכז בסמוך לעיר הומה. עיצוב צימר באמצעות פרגולה מאפיין את אחת הבחירות היותר מומלצות, שתעניק לאורחים תחושה של ביתיות וחמימות כפרית, זאת אשר מבדילה בין חיי היום יום לנופש רוגע ומרגיע.

בית בעיצוב צימר – פרגולה כפרית היא כל מה שאתם צריכים

 

מעוניינים לעצב את הבית שלכם באופן שיזכיר ויעניק אווירה של צימר לאורך כל השנה? פרגולה מעץ בשילוב דק עץ אפילו במרפסת במקרה של בית משותף יעניק לכם תחושה ואווירה של פסטוראליות באופן כמעט אוטומטי. חומר הגלם המיוצר מעץ מעובד או בעל נראות, תחושה וניחוח של עץ, מחזירה אותנו לטבע ומעניקה לנו את התחושה החמימות של הנופש. ממש כמו בצימר אמיתי, אשר שואף להעניק לנו אווירה של כפריות ופנטזיה כך גם פרגולת עץ למטרות פרטיות תעניק לנו את התחושה של הטבע והיערות הרומנטיים במערב אירופה.

צימר מדורג פתרון הצללה יוקרתית למרפסת הצימר

 

צימרים על קומות, הם נישות שהולכות והופכות לנפוצות יותר ויותר, בניית צימרים מעץ ופרגולות מעץ מעניקים לא רק תחושה של כפריות יוקרתית אלא גם פתרון הצללה אפקטיבי גם ביום השמשי והחם ביותר של השנה. הצללה שדוחה את קרני השמש ועמידה בפני התחממות, תאפשר לנופשים ליהנות מהמרפסת ולהתענג על המנוחה מחוץ לצימר עצמו גם בימים החמים ביותר של השנה.

 

חדרי אירוח במראה צימר – כך ניצור מראה יוקרתי גם בנופש זול

 

חדרי ארוח ודירות נופש משמשות בדרך כלל סטודנטים או חיילים, אבל האם אנחנו מעוניינים לתת להם מראה זול? דקים ופרגולות לעיצוב חוץ והשקעה מועטה בעיצוב פנים יגרמו לדירת הנופש שלנו על אף המחיר הזול להראות נעימה הרבה יותר ובכך להביא אליה גל של לקוחות וחבר'ה צעירים. השקעה נוספת בעיצוב , גם אם מדובר במרכז אירוח זול, יחוללו פלאים להזמנות שלכם, גם לאלה אשר מחפשים נופש זול וגם לאלה שלא מצאו פתרון לינה ברגע האחרון.

 

לפרטים נוספים צרו קשר