סידורי פרחים לאירועים וכנסים

 

ארגון כנס הוא עסק מסובך ומורכב ביותר. צריך לסגור על אולם, חברת הפקה, דיילי מכירות, מרצים, קייטרינג, שיווק ופרסום ועוד ועוד. כשחשבתם כבר שהכל מאחוריכם הגיע גם השלב שבו תרצו לעצב את החללים, הריהוט ולהתאים אותם לאופי הכנס. לשם כך תעזרו בחברה לעיצוב אירועים.

במיוחד בכנסים עסקיים כל אירוע נראה קצת אחרת וצריך להראות קצת אחרת. יש הבדל מאוד משמעותי בין כנס מתעניינים ליום עיון מקצועי למשל.
כנס מתעניינים זה כנס שצריך למכור בו, הכל צריך להיות צבעוני ומושך את העין. הכל צריך להראות טוב, להרגיש טוב ואפילו להריח טוב. תשקיעו רבות בדיילי מכירות, בהרצאות מעניינות והמון חומרי שיווק. לאומת זאת, ביום עיון של חברה שבו מתקיימות הרצאות מעשירות, בר-קוקטייל עם פינוקים ואווירה נעימה ונינוחה. מדובר במעגל רגשות ותחושות שונה לחלוטין וכמובן שדבר זה מתבטא גם בנושא עיצוב האירוע.

הקשר בין עיצוב ואומנות לפרחים

לפרחים יש השפעה לא קטנה על עיצוב האירוע. למעשה משתמשים בפרחים בעיצוב כל אירוע שהוא, מבר מצווה ועד אירוע עסקי עוד משחר ההיסטוריה.
בטקסים בודהיסטים לפני אלפי שנים היה נהוג לשלב זרי שושנים, מצאו גם זרעי פרחים בקברים מלפני 120 אלף שנים, ולמעשה עד היום 60% מיצירות האומנות הנמכרות בעולם משלבים פרחים בציוריהם.

איך הפרחים משפיעים עלינו?

לפרחים יש השפעות פסיכולוגיות רבות עלינו. זהו האלמנט העיצובי היחיד שיש לו ריח. כשמוסיפים את הריח לעיצוב בנוסף לכל שאר האלמנטים נוצרת חוויה שהיא שלמה ומרגשת יותר.
לפני שנים נעשה מחקר שמבסגרתו חלק מהנבדקים קיבלו לביתם זר פרחים השווה 200 שקלים או שטר של 200 שקלים. במסגרת המחקר הגיע צלם ובדק את התגובות של הנבדקים ובאופן מפתיע הנבדקים שקיבלו את הפרחים קרנו מאושר ואילו אלו שקיבלו את שטר הכסף נהנו בחיוך מנומס. במחקרים נוספים גילינו שפרחים משפרים את מצב הרוח של סועדים במסעדה.
פרחים יכולים לדכא ביקורתיות ושיפוטיות, ואף להוציא אנשים מדיכאון.

סידורי פרחים ועיצוב אירועים

שילוב פרחים בהפקת אירוע גדול או כנס צריך להעשות בקפדנות יתרה של חיבור ואסטטיקה. לצערינו לא כולנו נולדנו עם התכונות האלו, ולכן אנו ממליצים לפנות לחברה שמתמחה בסידורי פרחים ועיצוב אירועים. חשוב מאוד להגזים בנושא. למשל, אם אתם מארגנים אירוע עם קייטרינג וארוחת צהריים אל תמלאו את השולחנות בפרחים או תניחו עציץ ענקי במרכז השולחן, דבר זה יכול להפריע לסועדים. באירועים של חברה גדולה או מותג, ניתן להשתמש בפרחים בצבע המותג כדי לקשט את האירוע. חשוב לבחור את צבעי הפרחים והטקסטורה שלהם בהתאם לחלל, לתאורה, לריהוט, ולשאר האלמנטים של עיצוב האירוע.

לצערינו לא נמצאו מחקרים הטוענים שפרחים יכולים להגדיל באופן משמעותי את ההכנסות, אך הם בטוח יכולים להגדיל את רמת ההקשבה הממוצעת, את הרצון הטוב שיש בכל אחד מאיתנו ואפילו רק המראה והריח שלהם יכול לשנות  אותנו מקצה לקצה.

 

לפרטים נוספים צרו קשר