איך מתאימים שמלת ערב?

 

כולנו מכירים את האמרה הידועה – הבגדים עושים את האדם, ובנוגע לשמלת ערב מדובר באימרה נכונה למדי. שמלת ערב היא לא סתם עוד שמלה אותה תתלי בארון בסוף הערב, אלא שמלה המאפשרת לך ליהנות מהרגשה נפלאה לערב אחד. שמלת ערב תציג אותך בפני האנשים באירוע ותאפשר לך לספר את הסיפור שלך בדיוק איך שאת רוצה.

איך לבחור שמלת ערב

 

שמלת ערב אינה עוד שמלה המונחת על קולב בארון שלך, אלא שמלה המשמשת אותך לאירועים מיוחדים כגון חתונה או הצעות נישואין בהם את נדרשת להיות מרשימה ולהפגין כישורי ריקוד.
השאלה הראשונה שאת צריכה לשאול את עצמך היא איך את רוצה להרגיש בשמלה. האם קלאסית או סקסית? אכן מדובר בבחירה קשה למדי בשל מבחר רחב של שמלות כלה 2015. את השמלה יש לבחור לפי ההרגשה. תתפלאי, אבל להרגשה שלך יש משקל חשוב למדי בבחירת שמלת ערב. בסופו של דבר, שמלת ערב אינה רק שמלה אלא שמלה שתאפשר לך להרגיש מיוחדת באירוע החשוב.

איך את מרגישה היום?

 

אם את מרגישה קלאסית ומחפשת שלווה ומעוניינת להתאים בגדי ערב לנשים, שמלת ערב קלאסית הינה פתרון מושלם לכך, שמלה מעוצבת בגוון שחור או אפור בתוספת מחשוף צנוע. מנגד, אם הרצון הוא דווקא לשדר אלגנטיות לעולם וכמובן למשוך תשומת לב, הרי שמלת ערב שחורה בתוספת מחשוף עמוק או בתוספת שסע יכולה לשדר לעולם את המראה הרצוי. מאידך, אם קמת הבוקר בתחושה סקסית, הרי שיש לבחור את השמלה המתאימה ביותר להרגשה שלך, כזאת שתגרום לגברים לסובב אחרייך את הראש. במקרה הזה שמלת ערב ארוכה תתאים בתוספת מחשוף עמוק.

התאמת השמלה לגוון העור

 

כפי שנאמר קודם לכן, יש חשיבות רבה לבחור שמלת ערב לפי ההרגשה, אך גם לפי גוון העור. אחרי הכל, אם את רוצה להיראות מהממת ולמשוך מבטים רבים, יש צורך להשקיע ולא לבחור את השמלה רק לפי ההרגשה. במידה ואת בעלת עור בהיר, כדאי לבחור שמלת ערב בצבע כהה, ואילו בעלת עור כהה, כדאי לבחור שמלת ערב בצבע נועז.

בניגוד למצרכים בסופר אותם יש צורך לקנות יום יום, שמלת ערב אינה דבר שקונים אותו כל יום אלא באופן חד פעמי ולכן מדובר בהשקעה שיש לחשוב עליה. לפיכך, יש לחשוב על שמלה שתתאים לך ולאישיות שלך ותוכלי להיעשות בה שימוש לאורך זמן רב. כדאי לבחור שמלת ערב נוחה שלא תציק ויהיה אפשר ליהנות ממנה לאורך זמן רב, בייחוד במהלך הריקודים.

 

לפרטים נוספים צרו קשר